Az Amazon és a Walmart olyan új üzletpolitikán dolgozik, amelyben a vásárlók megtarthatják a nem kívánt termékeket és a pénzt is visszautalják nekik - írja a Charged Retail.
Ez a modell olyan termékekre vonatkozna, amelyeket a visszaküldés után már nehezen vagy egyáltalán nem tudnának értékesíteni, ezért ez plusz költséget jelentene a vállalatok számára. A megreklamált termékek ugyanis extra fuvart is jelentenek, amely általában a költségek 15-20 százalékát teszi ki.
A szokatlan üzletpolitika gondolata azért születhetett meg, mert a globális ellátási válság súlyosan érinti az online kereskedőket is, ugyanis brutálisan megnövekedett plusz kiadások (benzin- és energiaár) mellett dolgoznak, amiket a cégek nem akarnak áthárítani a fogyasztókra.
A világjárvány kirobbanása óta ráadásul kevesebb amerikai vásárló merészkedett fizikai boltokba, hogy visszavigye a hibás vagy nem tetsző termékeit. Ezért a webshopos vásárlásaikon keresztül tették mindezt, 70 százalékkal megnövelve ezzel a reklamált termékek számát az Egyesült Államokban.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Fegyveres tartja rettegésben az amerikai elit egyetemet, már több embert megölt
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb