A Gazdasági Versenyhivatal márciusban hagyta jóvá, hogy a Henkel Magyarország Kft. megvásárolja az Unilever Magyarország Kft. Biopon Üzletágát. A tranzakció keretében a Henkel kizárólag a Biopon márkanévhez kapcsolódó gyártási és technikai ismeretek, bejegyzett védjegyek, marketing anyagok, vevői megrendelések, cégérték és egyéb szellemi termékeket veszi át, a kapcsolódó gyáregységek és termelési eszközök az Unilevernél maradnak. Az üzlet nyomán a Henkel Magyarország mosószerpiaci részesedése 30-ról 40 százalék fölé emelkedik, de piac jellege nem változik számottevően. A két meghatározó szereplő ugyanis továbbra is a Henkel és a Procter & Gamble (P&G)marad, ugyanakkor a Bioponnal előbbi átveszi a piacvezető szerepet. (A P&G az Ariel és a Bonux mosószerekkel van jelen a magyar piacon.) Körösladányban a folyékony (gél), Szolnokon pedig a por alakú Biopont állítják elő - a Henkel egyébként Magyarországon gyártja a Tomi és a Persil mosószereket is. A gyártás elindításáig a fogyasztók ellátása az átvett raktárkészletből történt.