Több helyszínen már beemelték az új felüljáróelemeket. A szakemberek éjjeli és nappali műszakokban dolgozva végzik a zsaluzásokat és a pályalemez betonozását – olvasható az Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF) legújabb Facebook-bejegyzésében.
Többek között a Nagyegyházánál épülő új mezőgazdasági és vadátjárónál zajló munkálatokhoz 510 köbméter betont használtak fel. A pályalemez súlya meghaladja az 1300 tonnát.
Kapcsolódó
A hídépítéseken kívül az elmúlt hetekben az M0 - Tatabánya és a Komárom-Concó közötti szakaszon több mint 60 helyszínen félszáz munkafolyamatot végeztek a cég munkatársai.
Így töltések építése, új vadvédő kerítések építése, nehézállványok építése, földkiemelés, talajcsere, híd háttöltések építése, útpálya marása, fakivágások és töltésépítések vannak folyamatban.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Újraírták a magyar rákstatisztikát, de még mindig szörnyen rosszak az adatok
Látványos fotók: így áll most az M1-es autópálya újjáépítése
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt