A vállalat a világon először fejlesztett ki kompozit anyagokból készülő kétüléses repülőgépet, amely műrepülésre alkalmas, valamint kifejlesztett egy olyan gépet is, amely nem kerozinnal, hanem benzinnel működik, és szintén kompozit anyagból készült; így alacsonyabb a környezetterhelése és fenntartási költsége, mint más gépeknek.
Első ütemben egy 2000 négyzetméter alapterületű összeszerelő-üzemet, illetve irodaépületet alakítanak ki - mondta Boros László ügyvezető igazgató.
Kapcsolódó
A következő ütemben egy 6000 négyzetméteres kompozit üzem is épül. A létesítmény legkevesebb 105 embernek ad majd munkát, évente pedig minimum 200 repülőgépet gyárt.
A korábbi bejelentés szerint a fejlesztéssel egy rendkívüli magyar újítás sorozatgyártásának lehetőségét teremtik meg.
Az első ütem kivitelezése szeptemberben indul, és a tervek szerint 2018. április végére elkészül. A repülőgéptörzsek gyártására és felületkezelésére szolgáló kompozitüzem a jövő év végére épülhet fel - mondta Boros.
A tervek szerint a Siemens innovációjának eredményeképpen hamarosan megjelenhet a piacon a repülőgép elektromos változata is. Termékeik elsődleges piaca az Egyesült Államok és Kína.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Durva vonatgázolás keserítette meg 350 utas életét, késések kell számítani ezen a vonalon