A magyar vállalat tavaly két külföldi fesztiválon - a romániai Untold és a franciaországi Delta - volt jelen, idén ez a szám várhatóan legalább 5-6-ra nő.
A Festipay tavaly az első alkalommal megrendezett kolozsvári Untold Fesztivál szolgáltatójaként lépett a román piacra, ahol csaknem negyedmillió látogató fordult meg, több mint 700 ezer tranzakciót generálva. A szervezők idén 20-30 százalékos növekedést várnak a látogatók számában - írták.
Idén a Bukarest Gourmet fesztiválon is jelen volt a szolgáltató, ahol 10 ezer látogató csaknem 35 ezer tranzakciót bonyolított.
Márki László, a Festipay Zrt. vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta, a sok látogatót vonzó eseményeken felértékelődik a gyorsaság jelentősége: míg egy készpénzes fizetés nagyjából 20-25 másodpercet vesz igénybe, addig egy érintésmentes fizetés feldolgozása mindössze 3-5 másodpercig tart.
A tavaly novemberben, a Cardnet Zrt., valamint a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. által alapított Festipay rendezvények, fesztiválok számára nyújt teljeskörű, készpénzmentes fizetési megoldásokat a hazai és a nemzetközi piacon egyaránt. A Cardnet 2014-ben 1,7 milliárd forint nettó értékesítési bevételt és 79 millió forint üzemi eredményt ért el. A bevétel mintegy 10 százaléka származott a Festipay-ből a cég korábbi tájékoztatása szerint.
Legolvasottabb
Készül a kormány a háborúra, mobilalkalmazással találhatjuk meg a legközelebbi óvóhelyet
Egy szemet se nassoljon ebből a mogyoróból! Visszahívták ezt a terméket
Csendben meghozták a döntést: kivonul a svéd iparvállalat
Megtalálták Mátyás király maradványait? Ez a felfedezés mindent megváltoztathat
Nézze meg, hogy vett-e ilyet a Lidl-ben, ha igen, ne egye meg!
Felrobbanhat a boltban: életveszélyes dolgot dobálnak a visszaváltó automatákba
Savanyú érzés: első osztályú gyümölcsként kínálják az állati takarmányt
George Friedman az Economxnak: Trumpot félreérti a világ, 2026-ban Európán csattanhat az ostor
Uniós pénzért rohanva: félkész autópályát nyitottak meg a szomszédban