Tartól István főpolgármester olyan olyan javaslatot készít a budapesti észak-déli metró (M3) felújítására, amely az eredeti közel 140 milliárdos költség felével számol, ám redukálja a projektet - derül ki a Magyar Nemzet tudósításából. Elmaradna a 70-es, 80-as évek ízlését tükröző állomások átalakítása, akadálymentesítése és felszíni rendbe tétele.
A lap úgy tudja, hogy a háttérben a kormány keménykedése áll. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közölte, hogy ha túllépik a 139,5 milliárd forintos eredeti költségkeretet, akkor a pluszból egy fillért sem fizetnek ki. Márpedig a BKV állítólag ennél jóval magasabb ajánlatokat kapott a felújításra júliusban kiírt pályázatán.
Tarlós azzal állhat a fővárosi közgyűlés elé, hogy miden eddigi tendert nyilvánítsanak érvénytelennek és döntsenek a csonka, de olcsóbb, 70 milliárdos projektről. Orbán Viktor kormányfő egy hete ígérte meg a metrófelújítás felgyorsítását Tarlós Istvánnak.
Legolvasottabb
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Megérkezett a friss mérés: így áll Orbán Viktor, színt vallottak az erdélyi magyarok
Újabb sokk a bevásárlásnál: már ezek a kedvenceink is érintettek
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Sok autós már csak akkor veszi észre, amikor késő: ez történik a kocsival, ha erre nem figyelünk oda
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak