A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A 2x2 sávos gyorsforgalmi út Kecskeméten az 5-ös számú főúttól indul és Szentkirályig tart, a hossza 32,3 kilométer. A végén csatlakozik az építés alatt lévő Szentkirály-Lakitelek szakaszhoz. Az építési idő 2 év. Az útépítés finanszírozása hazai forrásból történik.
Kapcsolódó
A közleményben szerepel, hogy szakmapolitikai döntés alapján, az M8-as gyorsforgalmi útként megtervezett Kecskemét-Nagykőrös szakaszt is M44-es gyorsforgalmi útként kell forgalomba helyezni. A nyertessel tavaly december 21-én kötött szerződést a NIF.
Indult még a közbeszerzésen a Strabag Építő Kft., továbbá az SDD Konzorcium, amelynek tagjai a következők: Dömper Kft., Subterra-Raab Kft., Pannon-Doprastav Kft.
A Céginfo.hu adatai alapján a nyertes Hódút Kft. 1992-ben alakult, a jegyzett tőkéje 200 millió forint. A tulajdonosa 2019-től a Hódút Vagyonkezelő Kft., amelynek viszont - ugyan ettől az időponttól - a Hódút Kft. a tulajdonosa. A 2020-as évet nettó 38,6 milliárd forint árbevétel mellett 4,2 milliárd forint adózás előtti eredménnyel zárta.
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Sorsdöntő európai csúcstalálkozó jön: Macron, Zelenszkij, Starmer és Merz Londonba siet