A korábbi szerződés módosítását az NKM Energia Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
Az NKM telefonos ügyfélszolgálat ellátására kiírt közbeszerzését tavaly júliusban nyerte meg 24 hónapos időtartamra 185 millió forinttal a Protocall 2009 Web-és Telemarketing Kft. A feladat ellátásához szükséges teljeskörű informatikai, műszaki és tárgyi, személyi feltételek biztosítására az ajánlattevő lett köteles, ezek különösen a következők:
- megfelelő számú csatorna biztosítása a hívások érkeztetéséhez/visszakapcsolásához,
- a hívás érkeztetés és visszakapcsolás feltételeinek biztosítása, az ajánlatkérő rendszereivel együttműködve,
- a feladat ellátáshoz szükséges helyiség, bútorok, berendezések, alközpont, egyéb felszerelés és feltétel biztosítása.
A módosítást olyan körülmények tették szükségessé, amelyeket az ajánlatkérő - kellő gondossággal eljárva - sem láthatott előre.
Ezek megjelenését követően - az energiaszámlákat érintő változások ügyfélszolgálati kezelése körében - az ezt megelőző időszakhoz képest az átlagos napi fogadott hívások száma nagyságrendileg nyolcszorosára, közel 50 ezer fogadott hívásra emelkedett. Ezért a szolgáltatás díja 185 millióról 253 millió forintra nőtt.
Legolvasottabb
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Orosz egyenruhások lépték át illegálisan a NATO határát, az észtek tombolnak, „lelőnék őket”
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló