A korábbi szerződés módosítását az NKM Energia Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
Az NKM telefonos ügyfélszolgálat ellátására kiírt közbeszerzését tavaly júliusban nyerte meg 24 hónapos időtartamra 185 millió forinttal a Protocall 2009 Web-és Telemarketing Kft. A feladat ellátásához szükséges teljeskörű informatikai, műszaki és tárgyi, személyi feltételek biztosítására az ajánlattevő lett köteles, ezek különösen a következők:
- megfelelő számú csatorna biztosítása a hívások érkeztetéséhez/visszakapcsolásához,
- a hívás érkeztetés és visszakapcsolás feltételeinek biztosítása, az ajánlatkérő rendszereivel együttműködve,
- a feladat ellátáshoz szükséges helyiség, bútorok, berendezések, alközpont, egyéb felszerelés és feltétel biztosítása.
A módosítást olyan körülmények tették szükségessé, amelyeket az ajánlatkérő - kellő gondossággal eljárva - sem láthatott előre.
Ezek megjelenését követően - az energiaszámlákat érintő változások ügyfélszolgálati kezelése körében - az ezt megelőző időszakhoz képest az átlagos napi fogadott hívások száma nagyságrendileg nyolcszorosára, közel 50 ezer fogadott hívásra emelkedett. Ezért a szolgáltatás díja 185 millióról 253 millió forintra nőtt.
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Nyilvánossá vált Putyin titkos telefonbeszélgetése: hatalmas ajánlatot tett az amerikaiaknak
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Egyetlen mulasztás elegendő: pénzbírság vagy akár rendőri elhurcolás vár azokra a fiatalokra, akik ezt nem teszik meg
Újabb 44,9 milliárd forint tűnt el a költségvetésből: magyarok szomorították el Orbán Viktort
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Teljesen kicsúszott az irányítás a kezünkből: kontroll nélkül tarol a szuperjárvány, jövőre jöhet a nagy robbanás