Tájékoztatása szerint a márka az idén mintegy 15 ezer új személyautót és kishaszonjárművet ad el Magyarországon, ebből 6500, az eladás 40 százaléka haszonjármű. Piaci részesedése ezen a piacon eléri a 12,4 százalékot.
A Ford részesedése a teljes haszonjármű-piacon 21 százalékos, a kishaszonjárműveknél 30 százalékos.
Az ügyvezető igazgató arra számít, hogy az nhp kifutása után is tartani tudják jövőre az értékesítés szintjét a haszonjárműveknél, és a magánvásárlási kedv erősödésére alapozva mintegy 1000 darabbal bővülhetnek az eladások 2017-ben.
Szamosi Viktor jelezte: a személyautók piaca már lendületet vett, ez megmutatkozik a magán- és céges értékesítések arányának változásában is. Az idén 40 százalék volt a cégnél a magánvevők aránya, holott egy évvel korábban még a 25 százalékot sem érte el.
A márka a következő időszakban jobban nyit a prémium vásárlók felé, amit szervizcsomagok értékesítésével is támogat. Emellett erősít a terepjáró szegmensben, középtávon 3-4 új SUV modellel jelenik meg.
Szamosi Viktor kitért arra, hogy a Ford a dízelüzemű járművek iránt megingott vevői bizalom miatt az elektromos járművek fejlesztésében kíván előrelépni, 2019-20-ra már minden kulcsterméke elérhető lesz elektromos változatban is.
Legolvasottabb
Még két orvos sincs, aki állná a sarat a Szent Imre Kórház sürgősségi osztályán
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Itthon támadják, Ausztráliában viszont épp átveszik Nagy Mártonék ötletét
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után