Amint arról beszámoltunk, a bajai pályázaton a Bács Volán Zrt. és a VT-Transman Személyszállító és Szolgáltató Kft. is indult. Korábban a városvezetés tenderén - bár a pályázati dokumentációt a VT-Transman illetve az Orangeways is megvásárolta - csak a Bács Volán indult, ám szerződést végül velük sem kötött az önkormányzat.
Kovács Miklós, az Orangeways igazgatója lapunknak a döntés előtt elmondta, a cég elsősorban a jegyértékesítés korszerűsítésére kívánja fektetni a hangsúlyt, emellett számottevően bővítenék az autóbuszok, valamint a járatok számát is.
Bár a szaktárca a közelmúltban nemet mondott az Orangeways magyarországi távolsági buszjáratainak indítására, a társaság nem titkolt szándéka továbbra is a hazai személyszállítási piac megszerzése. Az utaztató terveiben 2012-re 1000-1500 saját és alvállalkozói autóbusz üzemeltetése szerepel. A jelenleg 64 autóbuszt üzemeltető cég az év első kilenc hónapjában 190 ezer utast szállított járatain, árbevétele elérte 730 millió forintot.
Legolvasottabb
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Felújítás helyett zárva tartás: kormánytilalom a Gellért és a Rác fürdőn
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Durva vonatgázolás keserítette meg 350 utas életét, késések kell számítani ezen a vonalon
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni