A tavalyival megegyező, 4,65 milliárd forintos költségvetéssel fogadta el 2007-es marketingfejlesztési tervét a Magyar Turizmus Zrt. Ugyanakkor egyes intézmények átszervezésével sikerült 300 millió forinttal csökkenteni a működési költségeket, ami azt jelenti, hogy a változatlan keretösszeg ellenére idén ennyivel többet tudnak reklámokra költeni.
Emellett persze a marketingkiadások hatékonyabb elköltése is plusz forrást hoz és továbbra is igyekeznek szponzorokat találni a büdzsé növelése érdekében. A külföldi propaganda kiemelt céljai Budapest, a Balaton, a spa-, a wellness, továbbá a hivatásturizmus népszerűsítése, míg belföldön a zöld-, az egészség- és az eseményturizmus fényezése a főcsapás iránya. A társaság az első negyedévben építi ki e-marketing és e-kereskedelmi rendszerét.
Legolvasottabb
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Egyre inkább beleőrülünk a pittyegő, csilingelő üzenetekbe
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
6721 méterig egy Stark Varggal
Odafent olyan apróságokkal is meg kell küzdeni, mint a hideg és az oxigénhiány.