2021. január 1-től a személygépkocsik, autóbuszok és 3,5 tonna alatti tehergépjárművek számára díjköteles hálózat az öt, a tavalyi év végéig elkészült szakasszal bővült - olvasható a portálon. Az Innováció és Technológiai Minisztérium korábbi közleménye értelmében:
- az Egert az M3-as autópályával összekötő M25-ös,
- az M85 Sopron gyorsforgalmi bekötését megvalósító folytatása,
- az M4 Pest megyei és Berettyóújfalutól a román határig tartó szakaszai,
- az M76 az M7-est Balatonszentgyörggyel összekötő első közel hat kilométere vált fizetőssé.
Még 2020-ban forgalomba helyezték az M44 Békéscsabáig elérő szakaszát, ám mivel az autóút a Tiszakürtig már megépült folytatással együtt sem kapcsolódik közvetlenül a meglévő sztrádahálózathoz, használata egyelőre díjmentes lesz.
Kapcsolódó
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Orbán komoly csapdát állított, jöhet a B terv

Ha társasházban lakik, most jól figyeljen: ezt Ön sem fogja megúszni

Késelés rázta meg Németországot: tizenegy éves diáklány mentette meg osztálytársa életét

Borzalmas kór terjed Európában, ezt hozta a globális felmelegedés

Erre senki nem számított: jön a sokkoló nyugdíjkorhatár egy európai országban

Totális ostrom alatt az ellenállás fellegvára

Bukhatjuk a Németország-kártyát: a német gazdaság duplázott

Polt Péter egyik utolsó főügyészi üzenetében még börtönbe küldené a hazai médiavállalkozót

Kezdhetünk aggódni? Kína szép csendben világelső lett ebben az energetikai szektorban
