2021. január 1-től a személygépkocsik, autóbuszok és 3,5 tonna alatti tehergépjárművek számára díjköteles hálózat az öt, a tavalyi év végéig elkészült szakasszal bővült - olvasható a portálon. Az Innováció és Technológiai Minisztérium korábbi közleménye értelmében:
- az Egert az M3-as autópályával összekötő M25-ös,
- az M85 Sopron gyorsforgalmi bekötését megvalósító folytatása,
- az M4 Pest megyei és Berettyóújfalutól a román határig tartó szakaszai,
- az M76 az M7-est Balatonszentgyörggyel összekötő első közel hat kilométere vált fizetőssé.
Még 2020-ban forgalomba helyezték az M44 Békéscsabáig elérő szakaszát, ám mivel az autóút a Tiszakürtig már megépült folytatással együtt sem kapcsolódik közvetlenül a meglévő sztrádahálózathoz, használata egyelőre díjmentes lesz.
Kapcsolódó
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Eurómilliós csalást lepleztek le: magyar munkavállalók zsebéből is kihúzhatták a pénzt

Megindult a roham: ezer számra viszik a csendes autókat

Leállhatnak a gyártósorok, óriási bajban az autógyártók
Parajdi dráma: a szakértő szerint vicckategória, hogy a hódok a hibásak a sóbányában történtekért, épp ők lehetnek a megoldás

Nagyot hibázott a Temu: csomagok röpülnek a kertekbe, néha meg sem érkeznek
Felrobbant egy e-roller akkumulátora, négyen meghaltak a pusztító tűz miatt

A Balaton egyik legnépszerűbb településén is jöhet a beköltözési stop

Totális dugó az M7-esen Budapest felé

Megmenekülnek a lakótelepek, döbbenetes lesz a változás a panelekben
