A Maruti Suzuki vállalatnak egyre fokozódó versennyel kell szembe néznie a Ford Figo, a Toyota Liva és a Volkswagen Polo modellek részéről, ezért havi 18 ezerre emeli az új Suzuki Swift modell termelését a vevők várakozási idejének csökkentése érdekében. Hamarosan a Honda Brio is csatlakozik a versenytársak csoportjához.
"Csökkentjük a dízelmotorok exportját a belföldi piac jobb ellátása érdekében. Jelenleg évente mintegy 35-45 ezer motort exportálunk Magyarországra, amit az elkövetkező hat hónapban gyakorlatilag elhanyagolható szintre veszünk vissza" - közölte a Maruti Suzuki India (MSI) marketing és értékesítési igazgatja, Mayank Pareek a PTI hírügynökséggel.
"Az export csökkentésével nyert mennyiség az indiai piacra szánt Swift modellekbe kerül" - monda Pareek.
A benzinárak növekedésével párhuzamosan megemelkedett a dízel üzemű járművek iránti kereslet. Az egyes modelljeikből dízel és benzin üzemű változatokat egyaránt kínáló autógyárak 70-30 százalékos értékesítési arányt is tapasztalnak a dízel javára.
Az MSI 550 millió rúpiát fektetett az új, teljesen új platformra épülő Swift modell kifejlesztésébe. A modell 1,2 literes benzin és 1,3 literes dízel erőforrással készül majd Manesarban. Az első új Swift szeptemberben gördül le a szerelőszalagról. Az MSI a Swiftből 2005-ös bevezetése óta 600 ezret adott el Indiában.
Legolvasottabb
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Orosz egyenruhások lépték át illegálisan a NATO határát, az észtek tombolnak, „lelőnék őket”
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Amerikai atomreaktor jöhet Magyarországra: az MVM már nevet is mondott
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője