A nyílt, gyorsított eljárás eredményét a két ajánlatkérő, a Szociálpolitikai Innovációs Közhasznú Nonprofit Kft., valamint a Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben. A gyorsított eljárás indoka: a szolgáltatás országos kiterjesztésének előkészítése kizárólag gyorsított nyílt eljárásformában valósítható meg, határidőre.
Az uniós Helyreállítási és Ellenállóképesség Eszköz (RRF) által finanszírozott projekt inkubációs fázisának első szakaszában 10 ezer felhasználó juthatott segélyhívóhoz. A mostani, második fázis további 20 ezer felhasználót von be a rendszerbe. Ennek megfelelően a nyertes cég feladata a felhasználók, vagyis 30 ezer fő számára a teljeskörű jelzőrendszeres segítségnyújtási szolgáltatás biztosítása. Így az ezt kezelni képes segítségkérő és értesítési központ (diszpécser központ) szolgáltatásalapú biztosítása, diszpécser szolgáltatás nyújtása, az ehhez szükséges funkcionalitással és ráépülő szolgáltatásokkal. Feladat még az új 20 ezer felhasználó részére a jelzőeszköz kiszállítása és az eszközök csatolása a diszpécserközponthoz. A nyertessel május 31-én kötöttek szerződést az ajánlatkérők.
Kapcsolódó
Indult még a közbeszerzésen a Tigra Computer- és Irodatechnikai Kft. és a Digitran Hungária Digitális Transzformáció Zrt. is.
Legolvasottabb
Nézőpont: Hiába a Szőlő utcai botrány, ez sem segít Magyar Péteréken
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak