A celebek olyan tömegeket érnek el, mint a legnagyobb televízió- vagy rádiócsatornák, ezáltal megtalálják őket a cégek is, hogy egy-egy poszttal népszerűsítsék termékeiket, amiért természetesen fizetnek - írja a Blikk. A GVH tiszta feltételeket akar, azt, hogy mindenki betartsa a szabályokat.
A hivatal vizsgálatot indított a lap szerint, mert a GVH úgy gondolja, a Facebookon, Youtube-on, Instagramon sincs helye a bújtatott reklámnak, a követőknek tudnia kell, ha a poszt pénzért cserébe született, s épp ezért szabályozni akarja a közösségi média legnagyobb sztárjainak működését.
Kapcsolódó
A lap szerint a GVH már több tucat hírességnél vizsgálódik, úgy tudni, hogy már megkeresték a leglájkoltabb magyart, Kasza Tibort is.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Maga a rémálom: Oroszország ökológiai katasztrófát készíthet elő Herszonban
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Na, ilyen hétvégére biztosan nem készültünk, a jóslatok nem váltak be