Napi átlagban 78 számlát hoztak létre február óta, továbbá digitalizáltak több mint 2200 bankkártyát. A jelenleg közel 600 ezer digitálisan aktív ügyféllel rendelkező K&H újabb banki és nem banki szolgáltatásokat tesz elérhetővé.
Az online számlanyitást követően a K&H rendszere azonnal létrehozza a digitalizált bankkártyát, amelyek azonnal használhatóak POS-terminálokon okostelefonos fizetésre. Sokan pozitívumként emelték ki a papírmentességet és a kényelmes és gyors számlanyitási folyamatot – közölte a pénzintézet.
„Komoly igény van az innovatív, elektronikus megoldásokra. Nem véletlenül a K&H kiemelt stratégiai célja a digitális szolgáltatások fejlesztése, az online számlanyitás bevezetése is ebbe a sorba illeszkedik – mondta Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
A K&H összeállításából kiderül az is, hogy közel 600 ezer ügyfele mondható digitálisan aktívnak, azaz ennyien használják rendszeresen az elektronikus csatornákat. A jövőben – többek között az online számlanyitásnak köszönhetően – még tovább növekedhet majd a számuk. Németh Balázs szerint akik online kezdik meg a bankkal való együttműködésüket, később is javarészt az elektronikus csatornákat fogják majd használni.
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Reklámozni kell a sírhelyeket, annyira nem kell senkinek
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Égő lakásból mentettek ki három embert a rendőrök
Kinyílt az Epstein-mappa, sokan akarnak most a föld alá bújni
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!