Napi átlagban 78 számlát hoztak létre február óta, továbbá digitalizáltak több mint 2200 bankkártyát. A jelenleg közel 600 ezer digitálisan aktív ügyféllel rendelkező K&H újabb banki és nem banki szolgáltatásokat tesz elérhetővé.
Az online számlanyitást követően a K&H rendszere azonnal létrehozza a digitalizált bankkártyát, amelyek azonnal használhatóak POS-terminálokon okostelefonos fizetésre. Sokan pozitívumként emelték ki a papírmentességet és a kényelmes és gyors számlanyitási folyamatot – közölte a pénzintézet.
„Komoly igény van az innovatív, elektronikus megoldásokra. Nem véletlenül a K&H kiemelt stratégiai célja a digitális szolgáltatások fejlesztése, az online számlanyitás bevezetése is ebbe a sorba illeszkedik – mondta Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
A K&H összeállításából kiderül az is, hogy közel 600 ezer ügyfele mondható digitálisan aktívnak, azaz ennyien használják rendszeresen az elektronikus csatornákat. A jövőben – többek között az online számlanyitásnak köszönhetően – még tovább növekedhet majd a számuk. Németh Balázs szerint akik online kezdik meg a bankkal való együttműködésüket, később is javarészt az elektronikus csatornákat fogják majd használni.
Legolvasottabb
Bezárta a kört Brüsszel, Orbán Viktor kívül maradt
Őrületes botrány a Covid-vakcinák körül: iszonyú, végzetes mellékhatásra bukkantak
Ha ez megtörténik, vége lehet az árrésstopnak
Bokros Lajos megszólalt: beállt a Tisza-csomag mögé, megpiszkálná a nyugdíjkorhatárt és az adókat is
Érdemes újratervezni a megtakarításokat: 28 százalék adókedvezmény vágható zsebre
Káoszba fulladt a nap: brutális sztrájkhullám bénította meg a mediterrán országot
Gigászi megállapodás született: áradni fog a földgáz Magyarországra
Betegséglavina zúdult az országra: tömegek dőlnek ki
Megérkezett a feketelista: félezer ember kap karácsonyi ajándékba felmondást