Az idén a tavalyihoz hasonló költségvetésből gazdálkodhatunk - mondta a Világgazdaságnak Szilvai József Attila, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. vezérigazgatója. A 95 mérnökségükön keresztül végzett burkolatjavításra közel 90 ezer tonna aszfalt felhasználását tervezték be több mint 8,9 milliárd forint értékben.
Ezenkívül az alvállalkozókon keresztül végzett burkolatjavításra megközelítőleg hárommilliárd forintot terveztek. A Magyar falu útfelújítási programban a 2021-esnél 5,5 milliárd forinttal többet, 16,5 milliárd forintot fordítanak a burkolatfelújításra. Ezek a legnagyobb tételek, de mivel 32 ezer kilométeres hálózatról és csaknem 6300 fős cégről beszélünk, a többi tevékenységük is milliárdos tétel.
A vállalat mindent megtesz, hogy megfelelő számú munkavállalóval rendelkezzen. Érezhető egyes szakterületeken, hogy szükség lenne utánpótlásra, éppen ezért működnek egyetemekkel és szakképzési centrumokkal. Érdekes választ adott a cégvezető arra a kérdésre, hogy vállalata alkalmaz-e vendégmunkást:
"Mi csak munkavállalói viszonyban alkalmazunk kollégákat, de például a téli üzemeltetési időszakban határozott időre veszünk fel munkatársakat, főleg gépkezelőnek" - mondta a vezérigszgató.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Itt a rozsdás valóság, siralmas a magyar buszok állapota
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Budapesten működik a világ egyik legmenőbb irodaháza, ahol a munkahelyi élmény veri a mezőnyt