A Bónusz Brigád és a GKI Digital felmérése szerint, a magyarok kedvence a hazai ízvilág, de ha étterembe mennek, akkor többnyire más nemzetek ételeit választják, és a tipikusan hazai ételeket jellemzően inkább otthon készítik el.
Az adatokból kiderül az is, 2018-hoz képest átlagosan nagyjából 5-10 százalékkal, 2017-hez képest pedig mintegy 15 százalékkal költenek többet az emberek éttermi szolgáltatásra fejenként.
Az interneten keresztüli foglalások alapján a burgerezők állnak a népszerűségi lista élén, főként a fiatalok foglalásai miatt. Az egyik legnépszerűbb helyen például a burgereket, salátákat és italokat egy, az asztalba épített számítógép segítségével lehet közvetlenül a konyhától megrendelni.
A válaszadók 87 százaléka a hagyományos, 34 százalékuk a gyorséttermeket látogatja, míg a kifőzdébe minden ötödik válaszadó tér be.
A reprezentatív statisztikák szerint a magyar felnőttek mintegy 40 százaléka félévente, majdnem 15 százaléka pedig havonta jár étterembe.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Rendezést sürgetnek, így vágnák rendbe a nyugdíjakat
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Hagyatékokra szakosodott a jogász-hivatalnok bűnbanda, több százmilliót nyúltak le az álörökösök
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el