A programot ismertető sajtótájékoztatón Krisán László, a Széchenyi Kártyarendszert működtető Ka-Vosz Rt. vezérigazgatója elmondta, a cél az, hogy a Széchenyi-kártya programban részt vevő kis- és középvállalkozásoknak a működésükhöz fontos terüeleteken olyan szolgáltató és értékesítő partnereket találjanak, akik hozzájárulhatnak a cégek sikeréhez.
A programban részt vevő cégek a Klubban ingyenesen regisztrált vállalkozások számára akciós ajánlatokkal élnek majd. A Klubot jelenleg a T-Mobile, a Microsoft, a Magyar Rádió Rt., a Shell, a Suzuki Hollós, az Árindex Kft. és a Netrix Kft. alkotja. A kör hamarosan tovább bővül.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Civic Type R vs Clio RS: Melyik a jobb?
Két nagyon hasonló autó, de mégis különböznek.