A közbeszerzési eljárás eredményét az ajánlatkérő, az állami tulajdonú Mahart-Szabadkikötő Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
Az infrastruktúra fejlesztése - egyebek mellett - a következőket jelenti:
- a konténerterminálon új térburkolat- és tranzitvágány építése,
- térvilágítás és több parkoló építése.
A közbeszerzési felhívásban szerepelt még az A13 üzemeltetési raktár megépítése, továbbá a K2-K3 raktárak felújítása. Ezek a részek azonban eredménytelenek lettek.
A nyertessel, a felcsúti székhelyű, Mészáros Lőrinc érdekeltsége tartozó Mészáros és Mészáros Zrt.-vel július 6-án kötött szerződést az ajánlatkérő. Indult még a közbeszerzésen a Swietelsky Magyarország Kft. is.
A Napi.hu márciusban írt arról, hogy a Mészáros és Mészáros Zrt., valamint a Swietelsky Vasúttechnika Kft. és a Swietelsky Magyarország Kft. fejlesztheti a Csepeli Szabadkikötőt, nettó 8 milliárd 78 millió forintért. Ebből a Mészáros és Mészáros 1 milliárd 78 millióval részesedik.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Jön a következő Gondosóra-kör
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Áramra várnak a CAF-villamosok
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben