A Zalando online életmód- és divatáruház bejelentette, hogy a közeljövőben nyolc új piacon jelenik meg: Horvátországban, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában még idén, Magyarországon és Romániában pedig 2022-ben - írja a hvg.hu.
A Zalando a közleményében beszámolt tavalyi eredményéről is. Az aktív vásárlóik száma 25 százalékkal nőtt, és elérte a 38,7 millió főt. Az éves árbevételük ugyanebben az időszakban 23,1 százalékkal emelkedett, 8 milliárd euróra.
A cég 2021 első negyedévében 50 százalék körüli bruttó áruvolumen-növekedésre számít, teljes pénzügyi évre vetítve pedig 27-32 százalék növekedést vár, ami 13,6-14,1 milliárd eurót jelent.
A Zalando Európa egyik legnagyobb divat és életmód platformja, amelyet 2008-ban, Berlinben alapítottak. A vállalat 38 millió aktív vásárlóval rendelkezik és 17 piacon van jelen. Termékei között megtalálhatóak a ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek a világ vezető márkáitól a helyi gyártók termékeiig.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
A magyar kormány is aláírta a levelet: Orbán szövetségese Brüsszelhez fordult
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat