A New York Times Co. kénytelen volt leértékelni a The Boston Globe és a Worcester Telegram & Gazette értékét 814 millió dollárral, mivel nem hozzák azt a hirdetési bevételt, amit reméltek tőlük, és hosszabb távon sem lehet javulásra számítani e téren. A tulajdonos 1993-ban 1,1 milliárd dollárt fizetett a Globe-ért, a T&G-ért pedig 296 ezret 2000-ben, most vagyonának éves értékelése részeként csökkentette a két lap együttes értékét. Az újságok reklámbevétele brutális ütemben, 2005-höz képest két számjegyű tempóban hanyatlott 2006-ban, részben azért, mert több nagy társaság – például kiskereskedelmi és távközlési cég – egyesült, s ezzel csökkent a hirdetők száma, részben azért, mert a reklámozók átvándorolnak az internetes médiába. A hagyományos nyomtatott sajtó évek óta egyre több vért veszít az online-médiával vívott háborúban: a Philadelphia Inquirer például nemrégiben rúgta ki hírszerkesztőségének minden ötödik munkatársát, a McClatchy Co. pedig 530 millió dollárért adta el a Minneapolis Star Tribune-t egy magánbefektetői csoportnak, ami kevesebb mint fele annak az 1,2 milliárdnak, amennyiért 1998-ban megvette az újságot.