Közel hárommilliárd dollárt, azaz 786 milliárd forintot szán az Alibaba-csoport arra, hogy legyőzze a Wal-Martot - írja a hvg.hu a Bloomberg alapján.
A kínai online piactér a virtuális boltozás mellett szeretne hipermarketeket is szerezni, ezért bevásárolták magukat az itthon ismeretlen Sun Art Retail Groupba. A cég itthon és az Egyesült Államokban kevésbé ismert, de Kíniában 400 hipermarket tartozik hozzájuk, köztük az Auchan is.
Az üzlet egyelőre rizikósnak tűnik, de ha az 500 milliárd dolláros forgalmú kínai piacon érvényesülni tudnak, tovább növekedhet az Alibaba. Az ázsiai országban ebben a szektorban próbál terjeszkedni a Wal-Mart is.
A két cég közötti háború ezzel éleződik: ahogy arról korábban a Napi.hu beszámolt az amerikai áruházlánc összeállt a Google-lal egy olyan internetes bevásárlási lehetőség létrehozására, amely versenytársa lehet az ágazat koronázatlan királyának, az Amazonnak és a feltörekvő Alibabának.
DeGiro
A hihetetlenül alacsony tarifák és az elégedett ügyfelek véleményei révén a DEGIRO a leggyorsabban növekvő bróker Európában. Regisztráljon, és fektessen be a DEGIRO biztonsági struktúráján keresztül.
Legolvasottabb
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Putyin már tudja, hogyan lehet akkora béke, amekkora még sohasem volt
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Nagy karácsonyi bevásárlói kisokos: megmutatjuk, hol mit érdemes megvenni