Bázelbe márciustól hetente ötször, Stavangerbe pedig májustól hetente kétszer indulnak majd a légitársaság gépei.
Váradi József hangsúlyozta, hogy két új Airbus A321-es gépet állomásoztatnak jövő tavasztól Budapesten, amelyek segítségével jelentősen, 20 százalékkal növelik a budapesti kapacitást. A két géppel növelik a járatszámot egyebek között Milánóba, Moszkvába, Rómába és Barcelonába is.
A Wizz Air szerdán Párizsban a légi szalonon bejelentette, hogy a 2015-ben rendelt 110 darab Airbus A321-es mellé további 10, ugyanilyen típusú gépet rendelt. Az MTI kérdésére válaszolva Váradi József ezt azzal magyarázta, hogy a jelenlegi piaci körülmények között a korábbinál vártnál nagyobb ütemben tudnak növekedni úgy, hogy nem sérül a jövedelmezőség, ezért újabb gépekre van szükségük.
Az amerikai Indigo részvényeinek eladásával kapcsolatban szintén kérdésre válaszolva azt mondta, befektetőjük teljes érdekeltségük mindössze 15 százalékát adta el, ezek részvényben voltak, de más változás nem történt, az Indigo továbbra is befektető marad a Wizz Airben.
A légitársaság a január-májusi időszakban 23 százalékkal több utast szállított, és a várakozások szerint az év végéig tartja majd ezt a bővülési ütemet. A 2017-es pénzügyi évben az előző évihez képest 18 százalékkal több, 22,7 millió utast szállított a Wizz Air.
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Itt az újabb balatoni jégpálya
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél