Az Amerikai Egyesült Államok legnagyobb távolsági buszos szolgáltatását vette meg a FlixMobility, a FlixBus és FlixTrain márkák globális mobilitási üzemeltetője. A Greyhound Lines felvásárlásával a FlixMobility a megfizethető és környezetbarát utazási lehetőséget akarja biztosítani.
A globális FlixBus hálózat több mint 2500 úti célt érint, az USA-n kívül még 36 országban, 400 ezer napi összeköttetést biztosít. A Greyhound jelenleg megközelítőleg 2400 úti célt köt össze Észak-Amerikában, közel 16 millió utast szállít évente - derül ki a cég közleményéből.
Kapcsolódó
"Az észak-amerikai ügyfelek egyre inkább keresik a megfizethető, kényelmes, okos és fenntartható mobilitási megoldásokat. Egy vonzó ajánlat jelentősen több utazót csábít a személyautókból a távolsági buszos közösségi mobilitás felé" - mondta el André Schwämmlein, a vállalat alapítója és ügyvezető igazgatója.
A Greyhound korábban a FirstGroup tulajdonában volt, amely most azért adta el a vállalatot, hogy az Egyesült Királyságban vezető tömegközlekedési vállalattá fejlődjenek. A FlixBus USA 2018-ban indult, eleinte délnyugati desztinációkat kínált, mint például Los Angeles, Las Vegas vagy Phoenix. Azóta a vállalat kiterjesztette tevékenységét, így megkönnyítette az utazást további délnyugati, déli, északkeleti és a csendes-óceáni partvidék északnyugati régiójában lévő városok között.
Legolvasottabb

Kifutott a nyílt vízre a Balaton új csodája: a hajó most videón is megcsodálható

Ósdi, 19. századi fegyvert vettek hadrendbe az ukránok

Gyorsan le kellene szokni már ezekről az élelmiszerekről, mert bajt okoznak

Már semmi sem biztonságos: QR-kódon keresztül támadnak az új csalók

Ukrajna az Unió kapuján dörömböl, és van rá fogadókészség, hogy bebocsátást nyerjen
