Az Amerikai Egyesült Államok legnagyobb távolsági buszos szolgáltatását vette meg a FlixMobility, a FlixBus és FlixTrain márkák globális mobilitási üzemeltetője. A Greyhound Lines felvásárlásával a FlixMobility a megfizethető és környezetbarát utazási lehetőséget akarja biztosítani.
A globális FlixBus hálózat több mint 2500 úti célt érint, az USA-n kívül még 36 országban, 400 ezer napi összeköttetést biztosít. A Greyhound jelenleg megközelítőleg 2400 úti célt köt össze Észak-Amerikában, közel 16 millió utast szállít évente - derül ki a cég közleményéből.
Kapcsolódó
"Az észak-amerikai ügyfelek egyre inkább keresik a megfizethető, kényelmes, okos és fenntartható mobilitási megoldásokat. Egy vonzó ajánlat jelentősen több utazót csábít a személyautókból a távolsági buszos közösségi mobilitás felé" - mondta el André Schwämmlein, a vállalat alapítója és ügyvezető igazgatója.
A Greyhound korábban a FirstGroup tulajdonában volt, amely most azért adta el a vállalatot, hogy az Egyesült Királyságban vezető tömegközlekedési vállalattá fejlődjenek. A FlixBus USA 2018-ban indult, eleinte délnyugati desztinációkat kínált, mint például Los Angeles, Las Vegas vagy Phoenix. Azóta a vállalat kiterjesztette tevékenységét, így megkönnyítette az utazást további délnyugati, déli, északkeleti és a csendes-óceáni partvidék északnyugati régiójában lévő városok között.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Veszedelmes trend: kétszeresére duzzadt az e-rolleres balesetek száma