A britek olyan inflációval néznek szembe, amilyenre harminc éve nem volt példa. Várakozások szerint áprilisban 7,5 százalékkal lesznek magasabbak az árak, mint 2021 negyedik hónapjában. Úgy tűnik, hogy a szigetország piacán öldöklő versenyt folytató kiskereskedők közül a Tesco találta meg a módját, hogy reagáljon erre a helyzetre - derül ki a Reuters jelentéséből. Nevezetesen a Clubcard rendszerében részt vevő, lojális vásárlóinak kínál az infláció kínját enyhítő, kedvező árajánlatokat.
Ilyen klubkártyával 20 millió brit háztartás rendelkezik a szigetországban, és további 8,5 millió mobiltelefonos alkalmazáson keresztül vesz részt a törzsvásárlói programban. Ez a biztos vásárlói bázis javítja az áruházlánc alkupozícióját a beszállítói piacon, ahol minden cent árengedményre szüksége van. A Clubcard programot 1995-ben indították útjára, így mostanra gigantikus adatbázist építettek fel vásárlóik szokásainak, igényeinek feltérképezéséhez.
Kapcsolódó
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Nagy bejelentést tett a 4iG: a világ egyik legnagyobb védelmi technológiai gyártójával kötöttek megállapodást