A kormányhivatal még tavaly kezdeményezett eljárást a Ryanair 2019. július 27-ei Amman-Budapest járatával kapcsolatban, amely a rossz időjárási körülmények miatt nem Budapesten, hanem Pozsonyban szállt le.
A vizsgálat során kiderült, a légitársaság nem nyújtott naprakész tájékoztatást az utasoknak arról, hogy a jogaik érvényesítése érdekében mely hatósághoz fordulhatnak, illetve nem tájékoztatta arról sem őket, hogy milyen alternatív közlekedési lehetőségeket tudnak választani annak érdekében, hogy az eredeti célállomásukat elérjék - közölte a kormányhivatal.
Kapcsolódó
A főváros kormányhivatal minden esetben szigorúan fellép az utasok védelme érdekében, és elvárja a légitársaságoktól, hogy eleget tegyenek utasaikkal szembeni kötelezettségeiknek - közölte a hivatal.
A Ryanair 2018-ban is komoly, 100 millió forintos bírságot kapott csomagkezelési eljárása miatt - a Budapestről a Kanári-szigetekre tartó járatain 2018 nyarán többször is előfordult, hogy túlsúlyra hivatkozva nem vitte el az utasok feladott poggyászát.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Árgombtekergetés a rezsicsökkentés? Nem várt helyről kapott kemény kritikát a jelenlegi rendszer
Putyin bekeményít: külföldről alig lehet majd feltárcsázni Oroszországot
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek a kisebb benzinkutak, az Alkotmánybírósághoz fordulnak