Közel 13 százalékkal nőttek az Aperolt is gyártó Campari eladásai a július-szeptemberi időszakban és az elkövetkező hónapok valószínűleg változatlanul ilyen pörgősek lesznek. Ez annak is köszönhető, hogy az emberek újra elkezdtek éttermekbe járni és a nyáron különösen népszerű Aperol Spritz most még nagyobb népszerűségnek örvendezett - írja a European Supermarket Magazine.
A hónapok óta globálisan áremelkedést okozó logisztikai problémák és a folyamatosan dráguló nyersanyagköltségek - mint például a cukor - arra készteti az olasz vállalatot, hogy megemelje az árait.
A szokásosnál ráadául nagyobb italár-emelkedés jöhet: amellett, hogy minden évben enyhén drágulnak termékeik, most 5 százalékos áremelkedést terveznek a Campari összes piacán. A vállalat közleménye szerint törekednek a munkaerőhiány és a teherszállításban tapasztalt problémák csökkentésére, és bíznak abban, hogy folytatódik a márka népszerűsége.
A csoport legkelendőbb márkája, az Aperol a harmadik negyedévben közel 16 százalékkal növelte eladásait, amely nagymértékben hozzájárult a Campari 137 millió eurós korrigált működési eredményéhez.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Oroszország bepöccent: háborús uszítással vádolja az uniót
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Nagy dobással érkezett az OTP, sokan örülhetnek
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot