Közel 13 százalékkal nőttek az Aperolt is gyártó Campari eladásai a július-szeptemberi időszakban és az elkövetkező hónapok valószínűleg változatlanul ilyen pörgősek lesznek. Ez annak is köszönhető, hogy az emberek újra elkezdtek éttermekbe járni és a nyáron különösen népszerű Aperol Spritz most még nagyobb népszerűségnek örvendezett - írja a European Supermarket Magazine.
A hónapok óta globálisan áremelkedést okozó logisztikai problémák és a folyamatosan dráguló nyersanyagköltségek - mint például a cukor - arra készteti az olasz vállalatot, hogy megemelje az árait.
A szokásosnál ráadául nagyobb italár-emelkedés jöhet: amellett, hogy minden évben enyhén drágulnak termékeik, most 5 százalékos áremelkedést terveznek a Campari összes piacán. A vállalat közleménye szerint törekednek a munkaerőhiány és a teherszállításban tapasztalt problémák csökkentésére, és bíznak abban, hogy folytatódik a márka népszerűsége.
A csoport legkelendőbb márkája, az Aperol a harmadik negyedévben közel 16 százalékkal növelte eladásait, amely nagymértékben hozzájárult a Campari 137 millió eurós korrigált működési eredményéhez.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Magyar Péter kifizette volna a büntetést, de inkább mást kértek tőle a tanárok

Új célcsoport jelent kihívást a Balatonnál, nem győzik őket kiszolgálni

Biztos helyről tudjuk, hogy nem épül meg az M0-ás körgyűrű, lesz helyette M100 és M10
Két híd összeomlott, egy vonat pedig felrobbant egyetlen éjszaka alatt

Lecsapott az új Covid, fertőz, mint a pestis, intézkedett a WHO

Vérfagyasztó fenyegetést kapott Berlin, hamar elszabadulhat a pokol

Újabb fővárosi területen vezetik be a fizetős parkolást
Vérszemet kaptak a nacionalisták: le az euróval

Hatalmas biznisz lett a garázsüzlet
