A 4,7 millió frankos nettó nyereség a forgalomhoz képest eltörpül ugyan, de az egy évvel korábbi 1,7 milliós veszteséghez képest édes eredmény. A minőségi termékeiről – többek között a Lindor és a Ghirardelli márkákról, valamint az aranyszínű húsvéti nyulakról – ismert cég forgalma elsősorban az USA-ban, Kanadában és Ausztráliában nőtt, a stagnáló gazdaság által meghatározott európai piacon azonban a Lindt drága csokoládéi iránti kereslet visszaesett. A Lindt mindazonáltal riválisainál jobb félévet könyvelhet el: a Nestlé csokoládé-divíziójának forgalma az első félévben mindössze 0,4 százalékkal nőtt, a világ legnagyobb tömbcsokoládé-gyártója, a szintén svájci Barry Callebauté pedig – a június 30-án zárult 9 hónapos időszakban – 2,6 százalékkal esett vissza.