Ezzel már a harmadik szereplő lép színre, mióta a Grey vezérigazgatója és 20 százalékban tulajdonosa, Ed Meyer júliusban bejelentette, hogy vevőt keresnek a cégre. Az Havas Bollore vonakodásától függetlenül is későn tudta csak jelezni érdeklődését, mivel sokáig nem talált megfelelő finanszírozóra, mostanra azonban megszerezte a Deutsche Bank és a francia Calyon garanciáját. Azt egyelőre nem tudni, hogy a nagy átszervezésen átesett francia reklámcsoport mennyit kínál, abban viszont egyetértenek az ágazati szakértők, hogy a Grey megszerzése lehet számára az utolsó esély arra, hogy bekerüljön a hirdetési piac nagyjai közé – ahelyett, hogy őt magát is felvásárolnák. A nagy rivális, a brit WPP Group Plc több mint 1,25 milliárd dollárt adna a Greyért – értesült a The Wall Street Journal – ami részvényenként több mint 900 dollárt jelent. A Grey Hungary Kft. nem kommentálta az anyavállalattal kapcsolatos hírt. Azt azonban elmondták, hogy az amerikai anyavállalat Kelet-Európában először Budapesten nyitott irodát még 1990-ben. Azóta folyamatosan a magyar piac öt legnagyobb ügynöksége között tartják számon a társaságot. Jelenleg a vállalat ügyfelei között van többek között a Mol Rt., a CIB Bank, a Nokia, a Vodafone vagy a Masterfoods. Az angol WPP-nek jelenleg több magyarországi érdekeltsége is van, így a Young & Rubicam és a Ogilvy & Mathers, illetve a Hill & Knowlton, ám a Greyhez hasonlóan itt sem kívántak nyilatkozni az anyavállalat lépéseiről.