A lengyel vállalatoknak mindössze 24 százaléka gondolja úgy, hogy érdemesebb az interneten hirdetni, mint a hagyományos médián keresztül - adták közre a krakkói Közgazdasági Akadémia kutatói. A lengyel üzleti élet virtuális affinitásáról készített tanulmány szerint minden második vállalkozó úgy gondolja, hogy a tradicionális média hatékonyabb, mint az online.
Mindössze a megkérdezettek 16 százalékuk hiszi azt, hogy a net hirdetési szempontból hasonló, mint a hagyományos csatornák.
Bár a lengyelek szkeptikusak, több mint ötven százalékukat foglalkoztatja az internetes hirdetési lehetőség. Igaz, a tanulmány mentséggel is szolgál, miszerint a cégek 47 százaléka úgy érzi, nem ismeri eléggé az online médiumot, 55,3 százalékuknak pedig semmilyen információjuk nincs az üzleti felhasználás lehetőségeiről.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.