A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2013. első félévi belföldi árbevétele közel 4 milliárd forint volt, amely a több mint 81 millió liter ásványvíz értékesítésének köszönhető. Ez a mennyiség 2 százalékkal meghaladja a bázisadatokat. A 2013 első 6 hónapját tekintve a Szentkirályi 9 ízből álló, 1,5 literes limonádé portfoliója volumenben 12, értékben 15 százalékos növekedést ért el az előző év ugyanezen időszakához képest.
A piackutató Millward Brown Magyarországon először készített, hazai és nemzetközi márkák rangsorolásával kapcsolatos kutatása eredményeként a Szentkirályi bekerült a Top 10-be, és ezzel a legkedveltebb ásványvíz márka lett
Legolvasottabb
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Orosz tengeralattjáró a Szicíliai-szorosban: olasz kémrepülőgép figyeli a Krasznadart
Nyakunkon a kőkemény válság? Tömeges kirúgási hullám söpör végig a határmenti autógyárakon
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Ki kell irtani: rémrovar fenyegeti Európát, mindenen végigsöpörhet ez az invazív faj
Nem várt fordulat, ilyen időjárással zárhatjuk az óévet
Vonatozók, figyelem: nagy felfordulás jön, átépítés indul a Keletiben
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt