Az összefoglaló tájékoztatókat a beérkező panaszok és az eljárások tapasztalatai alapján állították össze az utazóknak. Évente nagyjából ezer panaszt kezelnek, ennek csaknem harmada az utazással kapcsolatos bejelentés - közölte Kollár.
Szerinte gyakori a repülőtársaságokat érintő panasz, az elmúlt tíz évben 13 ilyen eljárást folytattak le. A repülőtársaságok nagyon kedvezőnek tüntetik fel a jegyeik árát, később kiderül, hogy ezek még sem annyira kedvezőek, mivel bizonyos költségeket nem számítottak bele - mondta, és hozzátette, hogy utazás előtt érdemes alaposan tájékozódni az utazási ajánlatokról, hogy részletesen mit tartalmaz az ár. A buszos utazásokkal kapcsolatos panaszok is gyakran érkeznek a GVH-hoz, mivel ezek sem mindig tartalmazzák a teljes költséget - sorolta a versenyhatóság szóvivője.
A GVH tájékoztatója a honlapján található, és a közösségi médiában is közzétették.
Legolvasottabb
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Megfagynak, mint a farkasfalka az orosz mesében? Kemény télre készül az oroszok előretolt helyőrsége
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Megszólalt Kubatov Gábor: komoly személycserék jönnek a Fidesznél
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Megtörtént, amire mindenki várt: nagy bejelentést tett a Revolut
Magyarországon nem jó betegnek lenni: riasztó adatok az egészségügyről