Mérföldkőhöz érkezett a biztosító a nem élet üzletág elindításával - mondta Sztanó Imre, az NN Biztosító elnök-vezérigazgatója a cég sajtótájékoztatóján. Az NN életbiztosítóként piacvezető Magyarországon, de a nem életbiztosítási piac az elmúlt években gyorsabban nőtt, mint az életbiztosítási.
Digitális, ügyfélbarát megoldásokkal szeretne a biztosító a piacra lépni. Az első körben hitelfedezeti és jövedelembiztosításokkal lépnének a piacra jövő év elején, majd lakásbiztosításokkal és utasbiztosításokkal. A hitelfedezeti és jövedelembiztosításokkal a banki partnereket keresnek majd meg. Ez a piac több mint 15 százalékkal nőtt az első háromnegyed évben tavalyhoz képest.
A lakásbiztosítási piacon a Magyar Nemzeti Bank minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítási (mfo) koncepciójának bevezetése új helyzetet teremt, amit az NN is kihasználna. A termékek várhatóan 2020 második felében indulnak el, és megfelelnek majd az mfo-feltételeknek. Az utasbiztosítások 2021-ben kerülnek fel a palettára. Ez is gyorsan bővülő piac, több mint 13 százalékkal nőtt egy év alatt.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Újabb könnyítés érkezett az év végére, már így is fizethet