A Napi Gazdaság csütörtöki számának cikke
Az Oroszországból érkező 136 személyes chartergépek szinte az egész szezonban százszázalékos kapacitáskihasználtsággal üzemeltek, a Németország nagyvárosaiból − Düsseldorfból, Hamburgból, Frankfurtból és Drezdából − érkező menetrendszerű járatok kihasználtsága pedig 80 százalék körül alakult. Az Air Baltic légitársaság Rigából érkező, 50 utas szállítására alkalmas gépei általában 70 százalékban voltak tele, igaz, a járatok idén közlekedtek először.
Papp Gábor, Hévíz polgármestere a Zalai Hírlapnak úgy nyilatkozott, hogy az utasszám folyamatos növelése mellett a teherforgalmat is szeretnék újraindítani, a légi bázist övező mintegy 200 hektáros területen pedig ipari parkot terveznek. A fejlesztéseket pályázati forrásokból és vállalkozói tőkéből kívánják megvalósítani. A polgármester szerint a továbblépés alapfeltétele, hogy a repülőtér, illetve az itt lévő felépítmények tulajdonviszonya mielőbb tisztázódjon. (A légi bázis évente mintegy 300 ezer utas fogadására lenne képes.)
Legolvasottabb
Két nap sem telt el: újabb robbantásos merénylet Moszkvában
Megtalálták Mátyás király maradványait? Ez a felfedezés mindent megváltoztathat
Egy szemet se nassoljon ebből a mogyoróból! Visszahívták ezt a terméket
Felrobbanhat a boltban: életveszélyes dolgot dobálnak a visszaváltó automatákba
Futurizmus vagy őrület? Tenger alatti alagút készül szupervonatoknak 123 kilométeren át
Nézze meg, hogy vett-e ilyet a Lidl-ben, ha igen, ne egye meg!
Csendben meghozták a döntést: kivonul a svéd iparvállalat
Uniós pénzért rohanva: félkész autópályát nyitottak meg a szomszédban
George Friedman az Economxnak: Trumpot félreérti a világ, 2026-ban Európán csattanhat az ostor