A Napi Gazdaság csütörtöki számának cikke
Lapunk értesülései szerint a januárban induló médiakampány költségeinek nagyobbik részét a kibocsátó három kereskedelmi bank, az OTP Bank, az MKB és a K&H állná. Ezek egyenként nettó 60 millió forinttal szállnának be a közös promócióba, míg a gazdasági tárca 100 milliót kíván erre a célra fordítani. A negyedik szereplő, a Multipay egyelőre nem döntött arról, hogy beszáll-e a közös kampányba. A többfunkciós kártyát üzemeltető cég vezérigazgatója, Bauer Éva kérdésünkre közölte: a cégek élénken érdeklődnek a kártya felhasználása iránt, ugyanakkor még mérlegelik a minisztériummal közös kampány előnyeit.
A parlament által már elfogadott adótörvények értelmében három egymástól független "zseb" kerül majd a nem papíralapú cafeteriakártyára, szálláshely-szolgáltatásra maximum 225 ezer forint, melegétkezésre 150 ezer forint, szabadidős és egészségmegőrző célra pedig 75 ezer forint költhető évente. A Nemzetgazdasági Minisztérium egyelőre nem válaszolt kérdéseinkre, így az sem tudható, hogy a tekintélyes méretű reklámkampány mikor indul és hogy melyik médiaügynökség bonyolítja majd le.
Legolvasottabb
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Üres padsorok a parlamentben: az ellenzék szerint elsunnyogták a gyermekvédelem ügyét
Csúcson a karácsonyi ajándékroham: ezek a termékek fogynak most a leggyorsabban
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül