Megnyitotta első magyarországi márkaboltját a férfidivat felső kategóriájában a világelsők közé tartozó olasz Zegna-csoport. Az Andrássy út elején, nagyjából 100 millió forint befektetéssel kialakított Ermenegildo Zegna-üzlet franchise-vállalkozásban indult. Az üzletet az E.Z. Fashion Kft. működteti. Janikovszky János ügyvezető tegnap elmondta, hogy a magyar üzletembereket célozták meg és nem az ide látogató külföldieket. Számításai szerint a megcélzott réteg elég vagyonos ahhoz, hogy eltartsa a boltot, ugyanakkor tisztában vannak azzal, hogy itthon még mindig erős a „zsákból értékesített” luxusmárkák piaca. Többek között ez is visszatartja a világmárkák budapesti megjelenését. Janikovszky szerint az árfekvés megegyezik a többi Zegna boltéval, vagyis férfiöltönyöket 180–250 ezer forintért kínálnak. A kiegészítők árairól egyelőre keveset tudni, ugyanis az árcédulák még nem kerültek fel a termékekre. Az üzlet kialakítását Janikovszky három éve tervezi, és 2003-ban vette fel a kapcsolatot az olasz divatházzal. A cég egyébként már korábban is gondolkodott a budapesti megjelenésen, s ennek köszönhetően a márkaboltban a teljes kollekciót kínálják. Kiegészítő szolgáltatásként egyébként méretre is varrnak öltönyt, négyhetes teljesítéssel. Ehhez Svájcból hozatnak szabót. A márkaboltban ezenkívül helyet kapott a Z Zegna kollekció, amely szezonális termékeket kínál a hagyományos nyakkendős viselet mellett, és ugyancsak az üzlet polcára került a Zegna Sport kollekció is. Az olasz divatházcsoport 1910-ben szövetek készítésével és forgalmazásával indult, mára 600 millió eurót meghaladó bevételt mondhat magáénak és továbbra is erős szereplője az anyagkészítési és értékesítési piacnak. A cég továbbra is családi vállalkozásként működik.