További változások következnek az online területén

Az előbbi fejlesztések kapcsán Pereszlényi Zoltánt, a Magyar Telekom értékesítési csatorna menedzsment és e-business igazgatóját kérdeztük.
− Mit érintett pontosan a változtatás?
− A Telekom.hu domain alatt egységesült új portálunk fejlesztése több ezer tartalmi oldalt, több tucat háttérrendszert és online szolgáltatást érintett, és elsősorban a struktúra közelítésében, a navigáció összehangolásában, a tartalom egységesítésében jelentett változást. A megújult oldal a hazai távközlési piacon egyedülálló, ahol a Telekom teljes szolgáltatás- és termékkínálata megtekinthető egy egységes navigációs rendszerben.
− Miért volt fontos a Telekom számára, hogy online felületeit egységesítse?
− A site újragondolásának alapját az ügyfeleink körében végzett kutatás adta. Az volt a célunk, hogy az online ügyintézés valós igényekhez igazított egységes, átlátható, ugyanakkor a modern trendeknek megfelelő látványos, dinamikus oldalra kerüljön.
− Milyen távlati célokat szolgál az egységesítés?
− Ez a Telekom online vállalati stratégiájának jelentős mérföldköve, amelyet további változtatások követnek majd, melyek többek között az egyszerű és kényelmes online vásárlást, hatékony ajánlati kommunikációt és információátadást fogják elősegíteni. Az oldal fontos eleme a beágyazott közösségi csatornák és megosztási funkciók, valamint az úgynevezett touch ready megoldás, amely megágyaz a későbbiekben bevezetendő, különféle mobileszközökre (például táblagép, okos telefon) optimalizálásnak.