A járművek Csehországból, Plzenből érkeznek a magyar fővárosba, a sikeres tesztek után
a 75-ös, a 76-os, a 77-es, a 80-as és 82A vonalon utazhatnak majd e járművekkel a budapestiek.
A lengyel-cseh gyártó járművei akadálymentesek, légkondicionáltak, és legalább négy kilométert önjáró üzemmódban is képesek megtenni. Az új járművek műszaki kialakítása megegyezik a már forgalomban lévő, negyedik generációs Trollino 18-asok kialakításával, csak a homlokfaluk változott meg a legutóbbi modellfrissítéskor.
A közleményben hangsúlyozták: a fővárosi trolibuszpark annak köszönhetően bővül, hogy a BKK élt az opciós lehívási lehetőségével, és a Solaris-Skoda gyártójával kötött szerződése alapján megrendelte a fennmaradó 48 járművet.
Mindennek nyomán kedvező konstrukcióban, szinte még 2014-es áron, összesen 26,7 millió eurós áron kerülnek a fővárosba a trolibuszok.
A vételár csupán a forint-euró árfolyamromlás miatt emelkedett, ami teljesen független a Fővárosi Önkormányzattól - olvasható a közleményben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Kinyílt az Epstein-mappa, sokan akarnak most a föld alá bújni
Elég lesz? Korlátozzák a fegyvertartást és zászlókat tiltanak be
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Ne csodálkozzon, ha dugóban áll, megteltek az autópályák
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze