A bizottság 10 kormánypárti igen és az ellenzéki képviselők 3 nem szavazata, valamint 1 tartózkodása mellett támogatta a reklámadóról szóló törvényjavaslat tárgysorozatba vételét.
Burány Sándor, a bizottság MSZP-s elnöke úgy vélekedett, a reklámadó bevezetése a sajtószabadság csorbítására, és a független szereplők ellen irányul.
L. Simon László (Fidesz), a reklámadóról szóló törvényjavaslat benyújtója kifejtette: a reklámadó a minőségi újságírást és a sajtószabadságot nem veszélyezteti, a magyar költségvetés számára ugyanakkor bevételt jelent. Hangsúlyozta, a politikai pluralizmust szolgáló médiumokat nem érintené a reklámadó, hiszen mértéke 500 millió forint árbevételig nulla százalék. Sem a Magyar Narancs, sem a Népszava árbevétele nem éri el ezt a határt - tette hozzá.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is