Globális kávészövetséget köt a Nestlé és a Starbucks, a svájci élelmiszeripari vállalat 7,15 milliárd dollárt fizet az amerikai kávézóláncnak, hogy értékesíthesse a Starbucks kávéit a kávézólánc hálózatán kívül - írta a portál.
Az indoklás szerint egész generációk nőttek fel a Starbucks kávéin, közülük főként a fiatalabbakat is elérheti akár más termékeivel is a Nestlé a Starbucks-kávékon keresztül. Ráadásul az egzotikus kávékeverékeken magasabb a marzs, mint a Nestlé más, csomagolt élelmiszerein.
Kapcsolódó
A kávé termékcsoport már most is az egyik legfontosabb szegmens a Nestlénél, olyan ismert márkákkal, mint a Nescafé, a Nespresso vagy a Dolce Gusto.
Fotó forrása: Pixabay.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Készülhetnek a németek a frontra, érkezik az összeurópai haderő
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok