A brit légitársaság első európai járata London második számú repülőtéren működő bázisáról a világjárvány miatti csaknem két éves kihagyás után, március 29-én közlekedett a ciprusi Lárnakára. A nyári menetrendben 35 úti célra repül a cég Gatwickről, a hálózat pedig bővül majd.
A gatwicki járatok kezdetben a British Airways légi üzemeltetői engedélye alatt repülnek, de később átkerülnek az új BA Euroflyer leányvállalathoz. Ez a British Airways márkaneve alatt üzemel majd a regionális BA Cityflyerhez hasonlóan, de az anyacéghez képest alacsonyabb költségek mellett.
A British Airways a világjárvány kezdetén zárta be bázisát London második számú repülőterén, működését a heathrow-i központba koncentrálva. Később a vállalat vezetése egy alacsony költségek mellett működő leányvállalat terveit vázolta fel, ezzel kívántak visszatérni a Gatwickre, azonban első körben nem tudtak megegyezni a pilótákkal. Tavaly ősszel azonban mégis sikerült megállapodni, így megkezdődött az új cég megalapítása - írja a portál.
Legolvasottabb
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság