A szakításra az adott okot, hogy az AeroSvit január 11. és március 31. között törölte összes Kijev-Varsó-Kijev járatát. A code-share egyezmény keretében két vagy több légitársaság egy-egy járat férőhelyein osztozik, egyaránt adnak el jegyeket rá, függetlenül attól, hogy konkrétan melyik társaság gépe repül az adott útvonalon.
Az év elején az AeroSvit már több nemzetközi és belföldi járatát is törölte, határozottan cáfolta azonban a küszöbönálló csődjéről elterjedt híreket.
Hétfőn a varsói Chopin repülőtéren lefoglalták az AeroSvit egyik Boeing 737-es gépét a repülőtérrel szembeni tartozása fejében. Az AeroSvit kiegyenlítette ugyan a tartozást, de a gép még nem hagyhatta el a repülőteret, mert a lengyel légi irányítás is díjhátralékot követel az ukrán légitársaságtól. Az AeroSvit cáfolta, hogy tartozna a lengyel légi irányításnak, és illegálisnak nevezte a gép lefoglalását.
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Tovább dagad a botrány: több városban is eljutott a gyerekekhez a lárvákban úszó csokimikulás
Sokak rémálma válhat valóra: minden jel arra mutat, hogy a legrosszabbra kell készülnünk
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Felkavaró beszédet tartott a Nobel-díjátadó előtt Krasznahorkai László: a ma angyalai áldozatok, akiket a világ kegyetlensége tett tönkre
Kiverte a biztosítékot a FIFA döntése: őrjöngenek a szurkolók és a vendéglátósok
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Csak kapkodja a fejét a dupla körforgalomban? Ezt kell tennie, ha nem akar nagyot csattanni