A Swatch kedden azt közölte, hogy az adózott eredménye 6 százalékkal, 823 millió svájci frankra (1 frank=394 forint) nőtt, szemben az egy évvel korábbi 774 millió frankról.
A cég üzemi eredménye csaknem 14 százalékkal, 1,16 milliárd frankra ugrott a 2021. évi 1,02 milliárd frankról. Az elemzői várakozások átlagában némileg magasabb adat, 1,2 milliárd frank szerepelt.
A tavalyi bevétel 2,5 százalékkal, 7,5 milliárd frankra nőtt, árfolyamingadozások kiszűrésével a mutató 4,6 százalékkal emelkedett.
A Swatch idén minden régióban és szegmensben erőteljes értékesítési növekedésre számít, különösen a kínai, hongkongi és makaói kereslet fellendülése lehet erőteljes.
A Swatch Group óramárkái közé tartozik egyebek között a Breguet, az Omega, a Blancpain, a Certina, a Tissot és a Longines.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Hatalmas delegációt küld Orbán Viktor Moszkvába, Oroszországban is erről beszélnek
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége