A túlkapacitás okozta árcsökkenés átmeneti állapot, és nem fog sokáig megmaradni.
Negatív hatásait a nagy légitársaságok túl fogják élni, de lesznek olyanok, akik az ezzel párosuló költségnövekedés miatt csődbe fognak menni - idézi a portál a vezetőt.
A jelenség tovább növeli az amúgy is kritikus zsúfoltságot, ráadásul gazdaságilag és környezetvédelmileg is "felelőtlen". Ha ennek folyományaként tovább gyűrűzik majd a konszolidáció, akkor az elérheti az amerikai szintet, amelynek hatásai között szerepel a verseny részleges megszűnése. Spohr szerint ugyanis az Egyesült Államokban csak ott van verseny, ahol vannak fapadosok, a három nagy légicég között (Delta, American és United) már régen nincs semmilyen árverseny.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban