"Van egy rakás tehetséges, kreatív nő (a Saatchi & Saatchi cégnél), akik azonban, amikor elérnek a karrierjük egy pontjára... tíz év tapasztalattal, amikor készen állunk, hogy előléptessük őket kreatív igazgatónak, három esetből kétszer azt mondják, nem akarok irányítani, szeretném folytatni a munkámat. Ambíciójuk nem egy vertikális ambíció, nem a külsőségek határozzák meg az érvényesülési törekvéseiket, hanem egy belső, valódi ambíció: boldogok akarnak lenni. Úgyhogy azt mondják: nekünk nem azok a mércéink, amelyek alapján ti, idióta, dinoszaurusz-szerű férfiak megítélitek magatokat és egymást" - mondta Kevin Roberts a Business Insider híroldalnak adott, pénteken megjelent nyilatkozatban.
A 67 éves brit üzletember azzal kapcsolatban fejtette ki mindezt, hogy a Business Insider felvetette: miközben a hirdetési iparágban a dolgozók csaknem 47 százaléka nő, a kreatív igazgatói pozícióknak csak a 11,5 százalékát töltik be nők. Roberts kijelentette, hogy a reklámiparban nincs nemi alapú hátrányos megkülönböztetés.
A szakember 2017 májusában vonult volna nyugdíjba.
Kevin Roberts a reklámszakma egyik legismertebb figurája. Hosszú karrierje alatt többek között olyan nagyvállalatoknak dolgozott, mint a Gillette, a Procter & Gamble vagy a Pepsi.
Legolvasottabb

Kinyílt a brüsszeli pénzcsap, milliárdokat kapott Magyarország

Ki nem veheti fel a 3 százalékos lakáshitelt? Kombinálható a csokkal?

Brüsszel milliárdokat adna Magyarországnak, de a kormány még nem kérte

Miután ismét önkormányzati tulajdonba került a patinás magyar klub, gyorsan le is cserélték a nevét

Kiesik az 1-es villamos, jön az újabb átszálló szakasz

Itt a hidegfront, de nem lesz benne köszönet

Rossz idők jönnek a dohányosokra és a sörivókra

Gyors, hamar elkészül, de egyenes úton vihet a vastagbélrákhoz

Máshol hatalmas kaszára készülnek, itthon csak az állami szintű riogatásig jutottak
