"Van egy rakás tehetséges, kreatív nő (a Saatchi & Saatchi cégnél), akik azonban, amikor elérnek a karrierjük egy pontjára... tíz év tapasztalattal, amikor készen állunk, hogy előléptessük őket kreatív igazgatónak, három esetből kétszer azt mondják, nem akarok irányítani, szeretném folytatni a munkámat. Ambíciójuk nem egy vertikális ambíció, nem a külsőségek határozzák meg az érvényesülési törekvéseiket, hanem egy belső, valódi ambíció: boldogok akarnak lenni. Úgyhogy azt mondják: nekünk nem azok a mércéink, amelyek alapján ti, idióta, dinoszaurusz-szerű férfiak megítélitek magatokat és egymást" - mondta Kevin Roberts a Business Insider híroldalnak adott, pénteken megjelent nyilatkozatban.
A 67 éves brit üzletember azzal kapcsolatban fejtette ki mindezt, hogy a Business Insider felvetette: miközben a hirdetési iparágban a dolgozók csaknem 47 százaléka nő, a kreatív igazgatói pozícióknak csak a 11,5 százalékát töltik be nők. Roberts kijelentette, hogy a reklámiparban nincs nemi alapú hátrányos megkülönböztetés.
A szakember 2017 májusában vonult volna nyugdíjba.
Kevin Roberts a reklámszakma egyik legismertebb figurája. Hosszú karrierje alatt többek között olyan nagyvállalatoknak dolgozott, mint a Gillette, a Procter & Gamble vagy a Pepsi.
Legolvasottabb
Egyik csalódás a másik után: a Nemzetgazdasági Minisztérium elárulta, miért nem jöttek a számok
Lázár János: Elfogadhatatlan, hogy egy főúttal átszelt kisvárosban lakó kárán akarjon spórolni egy kamionos
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek