A Biden-kormányzat kiadta a régóta várt új szabályozásokat, amelyek az elektromos járművek töltőhálózatát illeti. Az új törvényi előírások szerint az elektromos gépjárművek töltőit belföldön kell legyártani, és ezek előállítási költségének 55 százaléka az Egyesült Államok iparában kell, hogy maradjon – írjaa Reuters.
A hálózathoz 7,5 milliárd dolláros szövetségi támogatásban reménykedő vállalatoknak el kell fogadniuk: mindenekelőtt:
Kapcsolódó
- a töltőcsatlakozók szabványaként az úgynevezett CCS-t (Combined Charging System)
- a standardizált fizetési módot
- az összes töltőállomáson működő egységes azonosító módszert
A Fehér Ház közel 8 hónapot vitázott az új szabályokról,
amiért a generációk óta mért lenagyobb átalakulást indíthatja el az Egyesült Államok gépjárműfejlesztésének területén.
A kormányzat célja, hogy a fogyasztók korlátlanul hozzáférhessenek az EV-töltőállomásokhoz, amelyek közül csak a Tesla által gyártott Superchargers megtalálható a kontinens szinte minden szegletében.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Jön a következő Gondosóra-kör
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Áramra várnak a CAF-villamosok
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Leleplezték a fapadosokat, így vesznek rá minket a drágább utazásra