A projekt forrása az uniós Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP), de a támogatási kérelem még csak ezután jut el Brüsszelbe. Az R 67-es jelű gyorsút - a jövőben - autóúttá fejleszthető.
A Kaposfüredet elkerülő szakasz 3,2 kilométer hosszú, és kétszer egysávos lesz, de az útkorona szélessége alkalmas lesz a kétszer két sáv kiépítésére is. A Látrányt elkerülő szakasz viszont 9,9 kilométer hosszú. Mindkét résznél a nyertesnek kell a tervezői művezetést is végeznie a kivitelezés során.
A NIF referenciaként - egyebek mellett - előírta, hogy az ajánlattevőnek az elmúlt 6 évből fel kell mutatnia az első résznél egy legalább 2 kilométer hosszú, míg a másodiknál egy legalább 7 kilométer hosszú kétszer kétsávos út tervezését.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Itt a rozsdás valóság, siralmas a magyar buszok állapota
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Újabb nevekkel bővült az orosz feketelista, jönnek a következő szankciók
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl