Ahhoz, hogy a Magyar Posta megfeleljen az előírásoknak, a postai munkatársak a szolgáltatásnyújtás illetve termékértékesítés megkezdése előtt megkérdezik minden vevőtől: magánszemélyként, vagy nem magánszemélyként kívánja igénybe venni azt - írják.
Amennyiben magánszemélyként, akkor a számla kibocsátása csak igény esetén történik. A szolgáltatást nem magánszemélyként igénybe vevő ügyfeleink részére a Posta egyszerűsített számlát bocsát ki. A számlakibocsátás új feltétele az adószám megadása.
Adószám hiányában (függetlenül attól, hogy az ügyfélnek nincs adószáma, vagy nem adta azt meg) a Posta a számlát kiállítja, de kizárólag a következő megjegyzéssel: "A vevő az adószámát nem adta meg".
Fontos azt tudni, hogy a megjegyzés szerepeltetésének semmilyen hátrányos következménye nincs azon nem magánszemély ügyfeleink számára, akiknek nincs adószáma, vagy az adószámuk feltüntetése nem kötelező a számlán.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit