A mostani kormány az elmúlt években többször is jelezte, hogy erősítené a magyar kiskereskedelmi láncokat, továbbá a plázastopszabállyal a külföldi cégek terjeszkedését igyekezett megnehezíteni, de az azóta megszüntetett vasárnapi boltzár is leginkább a külföldi cégeket érintette.
Emellett időnként előkerül egy-egy külföldi boltlánc esetleges eladása. Az elmúlt időszakban jellemzően a magyar Tesco esetleges eladásáról szóltak pletykák, de ezekre reagálva boltlánc valamennyi alkalommal közölte, esze ágában sincs elmenni a magyar piacról.
Ahogy a Lidlnek sem. Egyrészt a diszkontlánc az elmúlt években folytatta a terjeszkedést, ráadásul úgy, hogy az egyik magyar boltlánctól, a CBA-tól vett át több üzletet. Másrészt a Lidl egy új lépésével - amellyel a magyarországi piacra lépés 15 éves évfordulóját ünnepli - közvetve azt is elárulta, hogy szintén sokáig szeretne maradni. A boltlánc ugyanis a legújabb játékában a nyertesnek 15 évre biztosít ingyenes vásárlást.
Összességében a Lidl bár a konkrét terveiről sokszor üzleti titokra hivatkozva nem szokott információkat adni, de a nyereményjátéktól függetlenül is biztosnak látszik, hogy nem szeretne távozni és erről egyébként semmilyen híresztelés nem jelent meg, mióta belépett a piacra.
Legolvasottabb
Sokak rémálma válhat valóra: minden jel arra mutat, hogy a legrosszabbra kell készülnünk
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Órási káosz tört ki a magyarok által is gyakran látogatott reptéren: teljesen elszabadult egy férfi
Megtörtént, amire mindenki várt: nagy bejelentést tett a Revolut
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Megfagynak, mint a farkasfalka az orosz mesében? Kemény télre készül az oroszok előretolt helyőrsége
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Kiderült, miért ilyen drágák az élelmiszerek: a számok egy sokkoló valóságra mutatnak rá